ÖNEMLİ UYARI Site içeriği 18 yaşından küçükler için sakıncalıdır.
Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen siteden derhal çıkınız.
Aksi taktirde sitemiz ve site yöneticileri herhangi bir mesuliyet kabul etmemektedir!
Sitemizde bulunan hikayeler çeşitli hikaye paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Bizimle herhangi bir şekilde alakası yoktur.

7 Ekim 2015 Çarşamba

Okulda Hamile Kaldı

TECAVÜZ VİDEOLARI
Ben adanada yaşayan bir kişiyim.
okulun en çekici ve en yakışıklı kişisiyimdir.bütün kızlar peşimden koşarlar.neyse olayıma başlıyim bir gün dersimiz boş oldugu zamantuvalete inmiştim.tuvaletteyken kapının önüne gülcan geldi.gülcanda okulun en tatlı kızıdır.baktım içeri girdi.napıyorsun dedim bana hiç sesini çıkartmadan pantolonumu indirmeye başladı.nedense çok hoşuma gitmişti.
pantolonumu indirdikten sonra cinsel organımı yalamaya başladı.daha bir sonraki dersimize yaklaşık 35 dakika vardı.artık bende azmıştım.
gülcanını duvara yasladım ve etegini indirmeye başladım.içine girdigimde çok tat almıştım.yavaş yavaş amına giriyordum.gülcan benin sandıgımdanda güzel çıkmıştı.kızı siktikten sonra inanmıyacaksınız ama kız hamile…

1 yorum :

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil