ÖNEMLİ UYARI Site içeriği 18 yaşından küçükler için sakıncalıdır.
Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen siteden derhal çıkınız.
Aksi taktirde sitemiz ve site yöneticileri herhangi bir mesuliyet kabul etmemektedir!
Sitemizde bulunan hikayeler çeşitli hikaye paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Bizimle herhangi bir şekilde alakası yoktur.

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Annemle Bodrumda Tatilde Grup sex yaptık hıkayesını oku

TECAVÜZ VİDEOLARI
Annemle Bodrumda Tatilde Grup Ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet annem var. 1.70 boyunda 60 kilo harika bir bayan. Kendisi Yatırım uzmanı işe giderken hep mini etekler giyer üzerine giydiği gömleklerin 1-2 düğmesini
açık bırakır. Eteğinin içine hep tanga giyer. Yani çok azdırıcı bir hatundur. Anlatacağım olay başımdan geçen yaz geçti. ben annem ve arkadaşım Ergin bodrumda bir otele 2 haftalığına tatile gitmiştik. Babam işleri olduğu için istanbuldaydı. Otel 4
yıldızlı çok iyi bir oteldi. 3 kişilik bir oda aldık. Ve odaya çıktık, üstümüzde yol yorgunluğu wardı annem “ben banyoya .
gireceğim” dedi. Annem banyodayken ergin bana “olum burda ne hatunlar götürüz len” dedi. Evet dedim bende. 10 dk sonra
annem banyodan çıktı üzerine bir hawlu sarmıştı. Omuzları hala ıslaktı havludan göğüsleri taşacak gibiydi Ergin gözlerini annemden alamıyodu tabiki bende. Annem “tenim çok beyaz iyice bir bronzlaşmam lazım demi” .
dedi. Erginde “Nurten teyze sen bu halinlede çok tatlısın”
dedi. Annem de “teşekkür ederim canım” dedi. Arkadaşım gözümün önünde anneme asılıyordu. Annemde zaten çok teşhirci bir kadındı ve böle şeylerden hoşlanırdı. Bende kızmadım sonuçta oda bir insandı ve hoşlandığı şeyler olabilirdi. Annem bavuluna eğildiğinde annemin götü hawlunun altından gözüküyordu
ve erginle ben gözlerimizi alamadık. Annem eşyalarını alıp banyoya girdi. Ve ben balkona çıktım ben balkondyken erginin anahtar deliğinden annemi izlediğini gördüm. O beni görmedi. Sonra izlemeyi bıraktı ve annem banyodan çıktı. Annem üzerine kırmızı askılı kısa bir elbise
giymiş. İçinde ise tanga olduğu çok belliydi. bacakları müthiş gözüküodu. Göğüsleride harikaydı içine giydiği südyenden göğüsleri sanki fırlayacak gibiydi. İnsanın yumulası geliodu. 1 saat sonra akşam yemeğine indik. Yemekte bütün herkes anneme bakıyodu turist zannedip ingilizce konuşan garsonlar bile
wardı. Yemeklerimizi yedikten sonra annem “hadi yaa bodrumdayız bara falan gidelim”dedi. Bizde tamam dedik ve taksiye atlayıp bir gece .
kulübüne gittik. Oturup içkilerimizi falan içtik 1 saate yakın oturduk ve annem kalkıp dans etmeye başladı çalan süper müzik eşliğinde
harika dans ediyordu elbisesinin eteği havalandığında herkes o tangalı götünü görüyordu. Sanırım hafif sarhoş olmuştu. Bize “hadi sizde kalkın dedi” Ve ergini elinden tutup kendine çekti erginde annemin vücuduna yapışmış .
tadını çıkarıyordu. Göğüsleri adeta pres olmuştu erginin vücuduyla benimde sikim acaip kalkmıştı. Erginle annem ayrıldı ve Ergin annemin arkadan beline yapıştı ve dans etmeye başladılar dans bahane ergin annemin yumuşcık
götüne dayıyodu.Ergin ve annem ritmik bir şekilde birbirine yapışmış dans ediyprlardı. İkiside çok zevk alıyordu annem götünü ergine teslim etmiş
dans ederken bana “sen nie dans etmiyosun” dedi bende kalktım annemi ön tarafatan sıkıştırdım ve göğüslerine bastırıyordum. Annemi dans ederken tost yaptık. Erginin çok zewk alığı belliydi tabi o tangalı göte dayamak çok büyük zewkti heralde. Bende
göğüslerine bastırıyodum ve amına hafif baskı yapıyordum. Herkes bize bakıyodu. 1 Saat dans etikten sonra bardan ayrıldık ve otele döndük. Otele döndüğümüzde herkes çok yorgundu. Annem “ben banyoya giriyom dedi”. Bizde erginle soyunduk ve şortlarımızı giydik üstümüzde
hiç bişey yoktu. Annem banyodan gecelikle çıktı ve amanın siyah bir saten gecelik giymişti içinde sütyen yoktu göğüsleri çok
belliyidi. Ve altındaki tangası gecellik poposuna yapıştıkça belli oluyodu. Annem bize “dans için teşşekür ederim çocuklar” dedi. Erginde “asıl biz
teşekkür ederiz şimdiye kadar kaç tane kızla dans ettik hiç biri bu kadar zevkli değildi” dedi bende “evet ergin haklı” dedim. “Hadi artık yatalım” dedi annem. Biz tamam dedik Annem “Fakat yatmadan önce biri bana masaj yapsın her yerim
ağrıyo dans etmekten” dedi Erginde “ben yapayımmı” dedi annem “yap bide soruyomusun” dedi. Ve yatağa uzandı. Annem sırt üstü yatağa uzanmışken gecelik yukarıya doğru sıyrılmıştı. Ergin annemin bacaklarından başladı masaj yapmaya ve yavaş yavaş bacaklarını okşuyordu ve yukarılara doğu
çıkıyordu. Annemde dudaklarını ısırıyor Ergini daha çok azdırıyordu. Bende yatağıma uzanmış olanları izliyordum. Annem bizi çok azdırıyordu bu onun çok hoşuna gidiyordu heralde. Bir süre sonra annem hadi yatalım dedi. Herkes yatağına uzandı annem üstüne örtü falan örtmedi ve öylece
yattık. Benim gözüme uyku falan girmiyordu. Annemle erginse çoktan uyumuştu. Annmin geceliği sıyrılmış poposu meydana çıkmıştı. Tangalı götü çok
sexi duruyordu. Kalkıp ellemek geldi içimden fakat yapmadım uyanr falan diye. Ve bende yattım. Sabah kalktığımda annem iyice açılmıştı hem götü hem göğüslerinin bi kısmı meydana çıkmıştı. Sikim taş gibi oluştu. Ben banyoya girdim. Otuzbir çekip çıktım. Çıktığımda Ergin uyanmış anneme bakarak sikini sıvazlıyordu. Beni gördü toparlandı ve “kusura bakma fakat annen beni çok azdırıyo yaptıklarını görüyosun” dedi.
Bende “haklısın” dedim. Gerçektende haklıydı. Ben annemi uyandırdım annem kalktı hiç çekinmiyordu halinden. Hadi ben” bikinimi giyeyimde havuza gidelim hem kahvaltıda ederiz” dedi. Tamam dedik bizde. Annem nasıl bikini giyecekti acaba çok merak ediyordum bizde erginle mayolarımızı giydik. Annem
çıktı üzerinde pembe bir bikini vardı ve muhtemelen 1-2 beden küçüktü göğüsleri taşacak gibi duruyordu. Havuza indiğimizde annem pareosunuda çıkardı vve şezlonga uzandı. “Hadi bana krem sürün” dedi. Ergin kremi alıp anneme sürmeye başladı sanırım ergin annemi
sikmeyi kafasına koymuştu bende olanları izliyor ve filmin sonunu bekliyordum. Ergin anneme krem sürmüyor adeta okşuyordu bacaklarını. Sırtına geldiğinde “Nurten teyze istersen bikinini çıkar daha rahat sürerim hem iz yapmaz” dedi. Anemde “evet iyi olur” dedi. Ve ipleri çözdü. Göğüsleri şezlongun üzerine yayıldı adeta. Erginde güneş yağını sürerken annemin koltuk altlarına iniyor ve yayılan göğüslerini okşuyordu. Kremlenme faslı bitmişti. 1 saat günşlendikten sonra havuza girdik. Annem havuzda üstümüze doğu yüzüyor el şakaları yapıyodu. Annem bize “hadi suda güreş
yapalım” dedi. Güreş bahane maksat kendini elletmekti. Ergin annemi poposundan kavrayıp kucağına aldı. Ve zıplatmaya başladı. Elleriyle götünü acaip sıkıyordu. Herkes onlara bakıyordu.Annemde bırakması için erginin omuzlarını ısırıyordu tabi bu onun hoşuna gidiyordu. Bir süre sonra ergin annemi suya bıraktı ve o anda kalkık siki belirdi. Demek yarım saattir bu siki anneme dayıyordu annemde bunun tadına varıyordu.
Ergin kimseye göstermemek için hemen suya daldı fakat ben görmüştüm. Akşama kadar başka bişey olmadı havuzda
akşam odaya çıktığımızda. İlk annem banyoya girdi. Ve üzerine sardığı havluyla çıktı. Ergine “şu çantada iç çamaşırlarım var bir tanesini
versene” dedi. Artık annemde onu istiyodu bu belliydi. Ergin annemin çantasından iç çamaşırları çıkarıyordu. “Hangisini veriim dedi” Annemde “hangisini beğenirsen onu ver dedi” Delirecektim beni kimse takmıyordu. Ergin siyah dantelli bir tanga siyah dantelli bir südyen çıkardı. Anneme verdi. Annemde “çok zevklisin dedi” Ergin bir jartiyer çıkararak “bunuda giyermisin Nurten teyze” dedi. Annem” tabi giyerim” dedi. Annem
5 dk sonra çıktı. İnanmıyorum üzerinde Erginin verdiği tanga sütyen ve jartiyer vardı. Annem “nasıl beyler güzel olmuşmu” dedi. Ben ve ergin “süper olmuş” diyiverdik. Annem “bunların üstüne ne giyim onuda Hakan sen seç” dedi. Bende tamam dedim. Bavula baktım siyah straplez bir bluz sadece göğüslerini ve bel taraflarını kapatıyor diğer taraflarını açık bırakıyordu. Birde siyah bir
mini etek werdim “bunaları giy” dedim. Annem peki dedi eteği giydi jartiyeri belli olduğu için çıkardı. Straplez bluzu giyecekti bize dönüp “fakat bu südyenle giyilmez” dedi. Erginde “çıkartalım o zman südyen”i dedi. Ve annemin arkasına geçip südyeni çözdü. Annemim yuvarlak portakal gibi göğüsleri meydana çıktı. Bluzu giydi ve playboy filmlerinde oynayan kadınlar gibi oldu. Ergin “teyze sen muhteşemsn yaa dedi.” Bende “evet süpersin” dedim. Bizim siklerimiz kalkmış shortlarımızn altından çok belli oluyordu. Annem siklerimize bakarak “sizinkilerde
süper” dedi. Akşam yemekte herkes anneme bakıyordu. Annem “bu akşam discoya gitmeyelim odada oturalım” dedi. Biz ne
kadar gezelim desekte annem oturmayı istedi. Yemekten sonra odaya çıktık. Annem TVyi açtı “hadi şişe çevirmece oynayalım” dedi. Yere oturduk şişeyi annem çevirdi ve bana geldi. Annem “doğrulukmu cesaretmi” dedi. Bende doğruluk dedim. Annem bana “hiç ilişkiye girdinmi” dedi. Bende “evet hemde çok” dedim. Sonra ben çevirdim anneme geldi. Annemde doğruluğu seçti. Bende ona hiç “babamdan başka biri ile
oldunmu” dedim. Oda “evet iki kez” dedi. Ben kimlerle dedim. O bana ” bir soru hakkın var canım” dedi gülerek.
O çevirdi ergine geldi. Cesareti seçti, annemde “şeyin kaç cm” dedi. Ergin 19cm dedi annemde “off kız arkadaşın çok şanslı”
dedi. Artık annem bu gece Ergin ile ilişkiye girecekti. Belliydi. Şişe tekrar anneme geldi ve ergin anneme” kimlerle beraber olmuştun
teyze” dedi. Annem “üst komşumuzun 19 yaşındaki oğlu Ali ve bizim şirketteki stajyer Alperle” dedi. İkiside genç ve karizma çocuklardı. Demek annem gençleden hoşlanıyordu. Şişe bana geldi ben cesaret dedim. Annem bana “şortunu çıkar” dedi. Bende birtek boxerla
kaldım. Sikim çok belliydi. Anneme sıra geldiğinde cesaret dedi. Bende üstündekileri çıkar dedim. Annem üzerindeki bluzu çıkardı göğüsleri bütün güzelliğiyle ortaya çıktı. Ayağa kalktı ve eteğini çıkardı. Sonrada yatağa oturdu. “Nasıl vücudum güzelmi ” dedi. Ergin muhteşem .
yaa dedi. Annem “neyse oyuna dewam” dedi. Ergin cesasret dedi. Annem de ona çıkar boxerını dedi. Ergin boxrını çıkardı
ve 19 cmlik siki ortaya çıktı. Bende çıkardım. Odada ergin ve ben çırılçıplaktık annemin
üzerinde ise danttelli tangası vardı. Annem yatağa uzandı çok sexi duruyordu. Bizde annemin bir lafını bekliyorduk. Ayakta siklerimizle oynuyorduk. Annem ergin ve bana “sizde yanıma gelin” dedi. Bizde hemen yanına uzandık. Annem ortamızdaydı ve bir eli benim bir eli
erginin sikindeydi. Ve birden erginin dudağına yapıştı. Beni bıraktı ve erginin üzerine çıktı deli gibi öpüşüyorlardı. Annem erginin kucağında sikinin üstünde kıçını sağa sola çeviriyordu. Siki kırılacaktı çocuğun çünkü sokmamıştı içine ve annemin üzerinde tangası duruyuordu. Sonra annem sırt üstü
yatağa uzandı erginde annemin göğüslerini yalamaya başladı. Şapur şupur yalıyodu. Onlar yalaşırken bende 31 çekiyodum. Sonra ergin ayağa
kalktı annemde yatakta oturur pozisyon aldı. Ergin sikni annemin .
ağzına verdi ve saxo çektirmeye başladı. Annem çok iyi
sakso çekiyordu. Saxo bittikten sonra pozisyon değiştirdiler. Annem yanlamasına yatağa uzandı. Ve erginde arkasına geçti. Annemin tangasını sıyırdı ve
amına girdi. Yavaş yavaş gitgel yapmaya başladı. Bir taraftanda göğüslerini sıkıyordu. Annemde ohh çok iyi dewam et sabaha kadar dewam
et diyordu. Ergin annemin içinden çıktı ve annemi ayağa kaldırdı. Yüzü duvara gelicek şekilde duvara yasladı. Ve arkadan götüne girmeye çalışıyordu. Annem off acıyor dedi. Erginde çekmecede güneş yağını aldı kendi sikine ve onun götüne sürdü Tangayı tekrar
sıyırdıktan sonra yavaşça giriyordu annemin götüne. Annem yavaş .
diyordu. Ergin bir anda kökledi ve annem ahhhhh diye bir ses çıkardı. Ergin hızla gitgel yapmaya başaldı annem artık ohhh ohhh diyordu. Ergin uzun bir süre götünden sikti
annemi. Bende bu ana kadar iki kere boşaldım. Ergin annemin götünden çıktı annem yere eğildi ve göğüslerinin arasına erginin sikini .
aldı ergin gitgel yapıyordu annemin göğüslerinde bir süre sonra Ergin boşaldı hem ne boşalmak çıkan spermler annemin göğüslerine bulaştı. Sonra
annemle ergin beraber banyoya girdiler küveti doldurup içinde saatlerce seviştiler. Annem küvette erginin kucağına oturmuş içinde erginin siki deli gibi yiyişiyorlardı. Sonra yatakta erginin eli hep annemin götünde ve göğüslerindeydi. Sonra bende onların yanına gittim annemi okşmaya başladım.
Annem benide elleriyle boşalttıktan sonra yattık. Tatilimizin henüz ikinci gününde annem en yakın arkadaşımla birlikte olmuştu. Ve benide çok acayip şekilde azdırmıştı. Daha 13 gün vardı önümüzde ben yatarken kalan günlerde ne olacağını merak ediyordum. Geri kalan günlerde

ne mi oldu onlarıda diğer yazılarımda yazacağım.

22 yorum :

  1. Olgun ve ateşli doyumsuz bayanların mesajını bekliyorum yaşım 26 yalnızım odamda..
    Sıcak ve Zevkli dakikalar geçirmek için bir mesaj kadar yakınım ..
    Whatsapp var 05367425071 (yalnız Bayanlar!)
    Güvenebilirsiniz Ateşli olabilirim ama sapık değilim:)
    05367425071

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşli bayanlar,Sınırsız sex fantazi için Whatsapa mesajinizi bekliyorum.05367425071
      Sike doymak isteyen kızları beklerim. sapık değil sex hastasıyım:)
      Zevkin doruklarına çıkmak istiyorsan seni bekliyorum 7/24 online
      Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
      Whatsapp: 05367425071
      Facebook: uzunsoluk@mynet.com

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. 0507.890.7581 Bayanlar ve çiftler sadece Skype dognmarasli46 Wahatsap ve 3G var HATTIM özele açık ben 178 85 33 yaş esmerim plaka 46 bu arada

    YanıtlaSil
  10. Ateşli bayanlar,Sınırsız sex fantazi için Whatsapa mesajinizi bekliyorum.05367425071
    Sike doymak isteyen kızları beklerim. sapık değil sex hastasıyım:)
    Zevkin doruklarına çıkmak istiyorsan seni bekliyorum 7/24 online
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp: 05367425071
    Facebook: uzunsoluk@mynet.com

    YanıtlaSil
  11. Ateşli bayanlar,Sınırsız sex fantazi için Whatsapa mesajinizi bekliyorum.05367425071
    Sike doymak isteyen kızları beklerim. sapık değil sex hastasıyım:)
    Zevkin doruklarına çıkmak istiyorsan seni bekliyorum 7/24 online
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp: 05367425071
    Facebook: uzunsoluk@mynet.com

    YanıtlaSil
  12. Ateşli bayanlar,Sınırsız sex fantazi için Whatsapa mesajinizi bekliyorum.05367425071
    Sike doymak isteyen kızları beklerim. sapık değil sex hastasıyım:)
    Zevkin doruklarına çıkmak istiyorsan seni bekliyorum 7/24 online
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp: 05367425071
    Facebook: uzunsoluk@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşli bayanlar,Sınırsız sex fantazi için Whatsapa mesajinizi bekliyorum.05367425071
      Sike doymak isteyen kızları beklerim. sapık değil sex hastasıyım:)
      Zevkin doruklarına çıkmak istiyorsan seni bekliyorum 7/24 online
      Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
      Whatsapp: 05367425071
      Facebook: uzunsoluk@mynet.com

      Sil
  13. ankaradan reel sex için onbes altmısbes yaş arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum.yok boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemlidir.sadece anal veya oral sx yapmak yada sadece sevişmek yalanıp yalamak isteyen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan orgazm olamayan zvk almayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye hasret kalan acıkan susayan veya ihtiyacı olan ankaralı bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı bayanlarada açığım.azginbekar@hotmail.comdetayları telde detaylı olarak konuşuruz 5497442499 camlı bayanlara otuzbir 3G var NOT : 31 çekerken akitip boşalırken 3g li telefonda izlemek kendisinide izletmek isteyen 3g si olan 3g sini naz yapmadan açacak olan 31 izlemeyi kendisinide izletmeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı türbanlı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik ve güven önemli ve garanti 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  14.  

    ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar hadi bekliyorum Ankara harici aramayın watsap viber var 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  15.  

    POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942 05373215942 

    Daha az göster


    YanıtlaSil
  16.  

    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  17.  

    POYRAZ TOLGA ANKARADA SINIRSIZ SEKS FANTAZI SAYGI GÜVEN KURALLARI ICINDE KESİNLİKLE 
    Ankara cankaya tolga yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 vücudum kilsiz beyaz doyumsuz acik gorusluyum yasadigim seks olayimi anlatayim
    sevgili okurlar size 2014 de yaşadığım bir anımı antalya kemerde 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyordum. Spa ya sveta isminde rus asıllı bi masöz geldi kızıl saçlı taş gibi bir bayan dı buna masajı öğretmemi istediler önce hamam proğramını sonrada masaj çeşitlerini uygulamalı olarak gösteriyordum ama ona her dokunduğumda kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum aradan 2 hafta geçti aramız çok iyiydi akşamları sahile gidip iki bira veya sohpet ederek vakit geçiyordu bigün spanın havlularını düzenlerken yardım ediyordu bi anda ne oldu anlamadım ama çok ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama zaman azdı hemen yüzünü duvara döndü ve ayagındaki pantolonu dizlerine kadar sıyırdı arkadan ensesini yalayarak gögüslerini okşuyordum ve amına yavaşça girdim öyle dar ve sıcaktı ki anlatamam dudaklarını ısırıyor havluyu ısırıyor zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu yaklaşık 5 tempolu bi şekilde yüzü duvara dönük siktim ve ikimizde boşaldık ama kan ter içindeydik havluları yerleştirip hemen hamama girdik duş aldık akşam olmasını iple çekiyordum akşam oldu çıktık sahile doğru yürürken bi pansiyon gördüm göz kırparak pansiyonu gösterdim hadi dedi ben hemen altındaki tekelbayiden bi kırmızı şarap aldım biraz çilek üzüm şeftali bi meze için lazım olan kuruyemiş ve 4 bira aldım pansiyonran 2 kişilik bi oda tuttum ve yukarı çıktık sveta duşa girdi ben meyveleri hazırladım masayı kurdum biraları dolaba koydum çıkınca bende duşa girdim bornozları giyip masaya oturduk romantik bi müzik eşliginde şarabımızı yudumluyorduk şişenin dibini bulmak üzereyken daha fazla sabredemedim ve dansa kaldırdım dudaklarımız birleşti ayakta dan ederek sevişiyorduk bornozlar çıkmış haberimiz yok yatağa uzattım ve dudaklarından boynuna doğru yalıyordum gögüslerine indim çok tatlı gögüsleri vardı tam somurmalık taş gibi ne büyük nede küçük yalayarak göbek deligine indim ve amına geldim saçlarımı kavramış amına bastırıyordu ağzımı dilim içinde zevkten çığlıklar atıyor. Dizlerini yukarı kaldırdım ve sag dizinin içinden bacagının iç kısmını yalayarak amına geliyorum ve sol dizini yalayarak amına geliyorum somuruyorum bazırı şişti bembeyaz süt gibi amı somurmaktan pembeleşmişti artık daha 69 pozisyonuna geçtik ben onun amını yalarken o benim sikimi yalıyordu 1 saati aşkın seviştik ve gel artık dayanamıyorum diyerek üzerine çekti misyoner pozisyonunda girmeye başladım gögüslerini somurarak giriyordum gögüslerini sokarken dilini somuruyordum orgazm üstüne orgazm oluyordu her orgazm oldugunda kendini kasıyor sikimi mengene gibi sıkıyordu ve daha fazla dayanamadım bende patladım içine ama dolmamıştım hemen ters çevirip yüzün koyu yatırdım ayaklarını kaldırarak parmaklarını yalıyordum topuklarını bileklerini derken baldırlarına kadar geldim güzel yuvarlak toplu bir kalçası vardı ısırmaya yalamaya doyamıyordum siyah incisini yalayarak belinden ensesine ensesinden geri götüne iniyordum karnının altına bir yastık koydum ve yaladim yaladım yaklaşık 30 dk ve içine girdim zaten zevkten dört köşe olan sveta tolga tolga diye inliyor ismimi sayıklaması beni daha çok zevke getiriyordu yatagı parçalayacak gibi sıkıyor ısırıyor zevkten uçuyordu orgazm üstüne orgazm oluyordu yarım saat içinde kaçkez orgazm yaşadı saymadım sexsi çok seviyorum diyerek ismim haykırması delirtiyordu beni boşalmam yaklaşınca yine çıkartmadım içine boşaldım ama hiç hız kesmeden devam ettim o gece sabaha kadar degişik pozisyonlarda defalarca sikiştik tabi sabaha karşı uyumuşuz 8 de telefonun alarmına uyandık ama işe gitmedik akşama kadar dinlenip sevişerek bir tam gün geçirdik muhteşemdi böyle zevk yasamak isteyen Ankaralı bayanlar tanışalım hamile kalmak isteyen kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar arasın yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  18. ANKARA SEKS SINIRSIZ BEN POYRAZ TOLGA YAS 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ SEKSI SEVEN DOYUMSUZ CIFTLER BAYANLAR DULLAR BAKIRELER HAMİLE KALMAK ISTEYEN LER LÜTFEN OKUMADAN ARAMAYIN ♦♦♦ SADECE GÜVENİLİR TEK BAYANLAR veya GRUP DÜŞÜNENLER OKUSUN ♦♦♦ Öncelikle herkese Merhaba! Çok açık, şeffaf, net ve dobra olacağım. Sorumlulukların bilincinde olan, belli bir eğitimi almış olgun bir erkeğim. Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme,onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz.Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum.Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğimi bilen, güvenilir, mantıklı, gerçekci ve belli bir olgunluğa bir erkeğim. ✓Evli bayanlar, ✓Bekar kızlar, ✓Yalnız yaşayan veya yalnızlık çekenler, ✓İlk deneyimi için doğru erkek arayanlar,✓Mutsuz hanımlar,✓Değişim ve renklilik arayanlar ✓Farklı bir erkek merakı olanlar,✓Aldatmayı düşünenler,✓Tadımlık bir kaçamak peşindekiler,✓ Kendini ödüllendirmek isteyenler,✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, yeni bir nefes isteyenler,✓Taze bir soluk arayanlar...vs her ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen!►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen! ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabiki BİR ŞANS TANIYABİLECEK KADAR CESARET SAHİBİ birileri olsun. Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak veya nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok!ツ ( LÜTFEN ANKARALI CIFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE MEMUR HEMŞİRE MESLEGI NE OLURSA OLSUN GÖNÜL RAHATLIGIYLA ARAYA BILIRSINIZ SANALCILAR ABAZALAR TUTKAL YAPISIK DENGESİZ INSANLAR LÜTFEN UZAK DURSUNLAR ANKARA HARICI ASLA ARAMA WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  19. 0543 282 86 18 SLM BN IST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EŞINLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN İŞİNDE UZMAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil