ÖNEMLİ UYARI Site içeriği 18 yaşından küçükler için sakıncalıdır.
Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen siteden derhal çıkınız.
Aksi taktirde sitemiz ve site yöneticileri herhangi bir mesuliyet kabul etmemektedir!
Sitemizde bulunan hikayeler çeşitli hikaye paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Bizimle herhangi bir şekilde alakası yoktur.

29 Mart 2015 Pazar

Komşunun Oğlu Kocamdan Daha iyi Sikiyor Seks Hıkayesı

TECAVÜZ VİDEOLARI
Olayı anlatmaya başlıyım .. oturdugumuz sitede 6 blok var, bizim blokta iyi dost olduğmz aileler var .. bunlardan biri şermin abladır, benden 12 yaş büyük o da evli bi kadın .. 3 çocuğu var . biri erkek, mehmet .. mehmet 21 yaşında yakışıklı boylu poslu bi çocuk, eskiden basketbolcu olması vücudunun güzel olmasında en büyük etken sanırım .. mehmet lere sürekli gider gelirdik, mehmet genelde odasında takılır bilgisayar – playstation falan oynardı .. kendisi iş kurduğu için canı sıkıldığında giderdi . .genelde arabayla falan dolanırdı ne yaptıgını ben bilmezdim tabii .. her neyse, şermin ablaya gittim oturduk muhabbet falan mehmet banyoya girdi bi saçını düzeltti geldi muhabbet ettik o da oturdu çay falan ..

annesi sık sık mutfağa gittiğinde biz muhabbet ediyorduk.. mehmet çk keskin bakıyordu, ela gözlerinden başında birşey anlamamıştım başta ama sanki bu beni istiyomuş gibi bakıyodu, düşününce bi tuhaf oldum neyse yarım saat sonra kalktım.. 4 gün sonra apartman girişinde karşılaştık, asansöre binmedi yürüyerek çıktı ben de onla beraber çıktım, tabi öncelik verdi arkamdaydı, ne biliyim götümü izlediğini .. bi an arkamı döndüm bktıgını fark ettim .. eve gittim tuhaf oldum, hemen yatagıma attım kendimi, çocuklarım okulda eşim annesinde oldugundan mastrubasyon yapmaya başladım ama mehmet i değil kocamı düşünerek. akşamına yine karşılaştık ” mükemmel görünüyosun zuhal abla, çok çekicisin” falan gibi laflar etti çok hoşuma gitmişti bu .. c.tesi günü küçük oğlum 3 yaşında kapıyı açmış aşağı doğru iniyodu banyodan yeni çıkmştım. üzerimde sadece amımı ve göğüslerimi kapayan havlu vardı ..

oğlum dersanede, kocam tenis kortundaydı şehrin hemen dışında .. giray ın peşinden koştum apartmann merdivenlerine, mehmet almış kucağına getiriyordu yukarı, tabi aşağıdan beni görünce gözleri açılmış, göz bebekleri büyümüş gibiydi sanki … eşofman giymişti şansıma bikaç saniye sonra kabarıklığı hissettim, hemen içeri gittim kapının arkasına gel mehmet dedim .. geldi giray ı bıraktı güldü çok yaramaz bu çocuklar dedi ..

ben de güldüm, gelsene dedim..aslında gelmesem falan yaptı, lütfen dedim geldi .. ama bekle dedim gel dediğimde gelirsin dedim tamam dedi .. yatak odasına dğru gittim gel dedim kapıyı kapamadan havluyu aldım üstümden, sanırım görmüştü götümü .. üstüme aldım gecelik, sexy değildi ama .. içeri gittim, hafif diz üstünde geceliğim siyah(ne bileyim siyahı çok sevdiğini), altıma da birşey giymemiştim .. göğüs uçlarım falan belli oluyordu .. mehmet: zuhal abla mükemmel görünüyosun, cengiz bey in yerinde olmak isterdim doğrusu dedi güldü.. teşekkür ettim ben de oturduk ne veriyim sana dedim valla varsa bi çay alıyım dedi,

harareti alır dediğinde ben ürktüm ve heyecanlandım .. tecavüz etmesin bu beni diye .. gittim çay aldım, giray ı odasına koydum kapısını kapadım yatağının içinden çıkamazdı .. geçtik oturduk birlikte, ben ilk oturdugumda kasıklarıma 5-6 cm kalmıştı geceliğin eteği bakışları yine yoğunlaşmıştı .. bi hoş oldum ve nasıl oldu bilmiyorum bi anda ” sen beni çok kesiyosun” deyip gülümsedim . o da kim istemezki senin gibi bi kadınının olmasını dedi ve bi hoş oldum .. peki nedir beni bu kadar çekici gösteren dedim, göğüslerin ve kalçaların ve dudaklarn çok hoşuma gidiyo dedi .. ama evliyim desem de çekinmeyerek, olabilir erkekler karılarını aldatıyo, kadınlar aldatamaz mı dedi ..

nerden biliyosun ki kocamı aldatıcagımı diye sorduğumda da, oldukça etkileyici bi cvp verdi; BENİ ÇOK İSTİYORSUN dedi .. aslında o ana kadar birşeyyoktu ama bi anda onu istediğimi hissettim .. kalktı yanıma geldi, oturdu yavaşça dudaklarımı öpmeye başladı karşılık verdim, elleriyle memelerimi okşuyordu geceliğin üstünden .. öpüşme devam ederken geceliğimin askılarını indirdi, çıplak kaldım .. elleriyle amımı parmaklıyor, dilimi yiycek gibi yalıyordu .. yalamaya devam ederek göğüslerime ordan da amıma indi .. yatırdı o yalarken amımı ben de t-shirt ini çıkardım, ayağa kaldırıp eşofmanını çıkardım .yarrağını görünce hoşuma gitti, eşiminkinden 2-3 cm daha büyük ve az biraz kalındı, bu daha da hoşuma gitmişti .. yaladım biraz, sonra beni yatırıp üstüme uzandı, yine ddaklarımdan öpmeye başladı, yarrağını da amımın dudaklarına sürtüyordu bu içimi acaip gıcıklıyordu ama amımda kaşınıyordu, gir artık diyebildim .. başını hafif sokup çekiyordu sonra birden geçirdi ..

yavaş yavaş gidip gelmeye başldı içimde, aynı anda öpüşüyorduk da .. defalarca farklı pozisyonlarda sikti beni, yaklaşık 1 saat 15 dakika kadar kocamların glmesine yakındı ben 2 o 4 kez boşalmıştı .. bunu sık sık tekrarlıyoruz .. ikinci kocam oldu benim, kocamdan daha çok tatmin ediyor beni çnkü .. sabır gösterip okuduğunuz için teşekkür ediyorum umarım hepinizin istedği gibi bi sex yaşantısı olur .. ha bu arada, bu da küçük kocamın hesabı

16 yorum :

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iskender Can1 Temmuz 2015 03:46
      iskender13 Mayıs 2015 02:39
      ARAYIN TANIŞASLM BN İST 05374439447 SINIRSIZ VE Bİ OKADAR HEYECAN DOLU Bİ SEKXLE GIRMEYI ARZLYN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SINIRSIZ Bİ SEKS YASAYALIM

      Sil
  2. Selam güzel, tatlı, hoş ve azgın bayanlar.. Sizleri memnun etmek için buradayım... Eğer sende gizlilik içerisinde farklı macera ve heyecan yaşamak mutlu olmak istersen skype yakisikligenc41@hotmail.com bekliyorum canım...

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  4. ankaradan reel sex için onbes altmısbes yaş arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan müsait yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum.yok boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemlidir.sadece anal veya oral sx yapmak yada sadece sevişmek yalanıp yalamak isteyen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan orgazm olamayan zvk almayan boşalıp rahatlayamayan doymayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye hasret kalan acıkan susayan veya ihtiyacı olan ankaralı bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden müsait yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı bayanlarada açığım.azginbekar@hotmail.comdetayları telde detaylı olarak konuşuruz 5497442499 camlı bayanlara otuzbir 3G var NOT : 31 çekerken akitip boşalırken 3g li telefonda izlemek kendisinide izletmek isteyen 3g si olan 3g sini naz yapmadan açacak olan 31 izlemeyi kendisinide izletmeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı türbanlı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik ve güven önemli ve garanti 3g var 5497442499

    YanıtlaSil
  5. mr. ben ist yalnız yasıyan 5307001928 işadamıyım. yasım 45 boyum 185 kılom 80 esmerım . ist Anadolu yak yalnız yasıyorum ünv mez yımolgun bır bayanla tanışmak ısterım

    YanıtlaSil
  6. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  7. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  8. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim gizlilik saygı sirdaslik  önemli kesinlikle  watsap viber bip  imo var 05373215942 05373215942

    

    YanıtlaSil
  9.  

    POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942 05373215942 

    Daha az göster


    YanıtlaSil
  10.  

    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR WAHATSAP VİBER LINE VAR 05373215942 05373215942 

    YanıtlaSil
  11. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim gizlilik saygı sirdaslik  önemli kesinlikle  watsap viber bip  imo var 05373215942 05373215942

    

    YanıtlaSil
  12. ANKARA SEKS SINIRSIZ BEN POYRAZ TOLGA YAS 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ SEKSI SEVEN DOYUMSUZ CIFTLER BAYANLAR DULLAR BAKIRELER HAMİLE KALMAK ISTEYEN LER LÜTFEN OKUMADAN ARAMAYIN ♦♦♦ SADECE GÜVENİLİR TEK BAYANLAR veya GRUP DÜŞÜNENLER OKUSUN ♦♦♦ Öncelikle herkese Merhaba! Çok açık, şeffaf, net ve dobra olacağım. Sorumlulukların bilincinde olan, belli bir eğitimi almış olgun bir erkeğim. Kabul edilsin yada edilmesin çoğumuzun içindeki ; Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme,onu tadabilme ve dayanılmaz hafifligini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz.Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek her ne kadar kolay olmasada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum.Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğimi bilen, güvenilir, mantıklı, gerçekci ve belli bir olgunluğa bir erkeğim. ✓Evli bayanlar, ✓Bekar kızlar, ✓Yalnız yaşayan veya yalnızlık çekenler, ✓İlk deneyimi için doğru erkek arayanlar,✓Mutsuz hanımlar,✓Değişim ve renklilik arayanlar ✓Farklı bir erkek merakı olanlar,✓Aldatmayı düşünenler,✓Tadımlık bir kaçamak peşindekiler,✓ Kendini ödüllendirmek isteyenler,✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, yeni bir nefes isteyenler,✓Taze bir soluk arayanlar...vs her ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen!►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Diğer bayanlardan farklı ve özel oldugunu düşünebilen! ►GÜVEN ve GİZLİLİĞE önem verebilecek►Karakteri oturmuş kalibreli ve tabiki BİR ŞANS TANIYABİLECEK KADAR CESARET SAHİBİ birileri olsun. Ve son olarak; Bu satırlarımı okuyup da, neyi anlatmak veya nelere vurgu yapmak istediğimi kavrayabilecek sayısı az ama farkındalığı yüksek olan birilerinin er yada geç çıkacağına da şüphem yok!ツ ( LÜTFEN ANKARALI CIFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE MEMUR HEMŞİRE MESLEGI NE OLURSA OLSUN GÖNÜL RAHATLIGIYLA ARAYA BILIRSINIZ SANALCILAR ABAZALAR TUTKAL YAPISIK DENGESİZ INSANLAR LÜTFEN UZAK DURSUNLAR ANKARA HARICI ASLA ARAMA WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  13. 543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASI JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil